Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015

Γαλατόπιτα Χωρίς Φύλλο



Υλικά της συνταγής μας
1800 γρ. γάλα
1 1/2 κούπα σιμιγδάλι ψιλό 250 γρ.
η 120 σιμιγδάλι και 100 κορν φλάουρ
70 γρ. βούτυρο αγελαδινό
350  γρ. καστανή ζάχαρη η μισό -μισό με μέλι
4 αυγά βιολογικά
φλούδες λεμονιού μέσα στο γάλα
1 κ.γλ. βανίλια



Εκτέλεση της συνταγής μας
  •  Σε μία  λεκάνη χτυπάμε τα αυγά το σιμιγδάλι, το κόρν φλάουερ και την βανίλια να ομογενοποιηθεί το μίγμα.
  • Βάζουμε σε μία κατσαρόλα το γάλα, τις φλούδες, την καστανή ζάχαρη σε μέτρια φωτιά και ανακατεύουμε μέχρι να κάψει καλά προτού πάρει βράση.
  • Αφαιρούμε τις φλούδες λεμονιού.
  • Ρίχνουμε λίγο από το καυτό γάλα στην λεκάνη ανακατεύοντας καλά.
  • Μετά πάλι όλο το μίγμα το μεταφέρουμε στην κατσαρόλα και σε μέτρια θερμοκρασία για να μην κάψουμε τα αυγά το ανακατεύουμε μέχρι να πήξει!
  • Μόλις πήξει η κρέμα σε 10 λεπτά, αποσύρουμε από τη θερμοκρασία, προσθέτουμε το βούτυρο και αφήνουμε να κρυώσει βάζοντας μία πλαστική μεμβράνη πάνω στην κρέμα να μην πιάσει πιάσει κρούστα.
  • Ρίχνουμε σε 2 ταψάκια 28 εκ. βουτυρωμένα.
  • Ψήνουμε στο φούρνο για 50 λεπτά στους 170 βαθμούς, να πιάσει ξανθή κρούστα.
  • Σερβίρουμε με άχνη και κανέλα!!



16 σχόλια:

  1. Φαινεται τέλεια, με την κανελλίτσα της απο πάνω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί, είναι πολύ νόστιμη, έχεις ένα γλυκό καλό σε λίγο χρόνο!!
      Σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  2. Μάχη μου πολύ ωραία !!Ευχαριστούμε για την συνταγή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνά μου, είναι μία συνταγή εύκολη και μας θυμίζει το γαλακτομπούρεκο κατά το ήμισυ
      βέβαια, έτσι είμαστε όλοι ευχαριστημένοι!!
      Πολλά φιλάκια, καλό τριήμερο!

      Διαγραφή
  3. Μου υμιζει την λατρεμενη μπουγατσα με κρεμα...οκ χωρις το φυλλο απο εξω!!!ωραια μας γλυκανες και σημερα μαχη μου!!!
    σου εχομαι καλο σ κ δ!!!!φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί και μπουγάτσα μου θυμίζει γιαυτό το κάνω συχνά, είναι μία εύκολη και καλή λύση!!
      Σε ευχαριστώ!!Καλό Σ Κ.Δ!!
      Πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Η γαλατόπιτα είναι το ιδανικό γλυκάκι για την εβδομάδα της Τυρινής!
    Καλό τριήμερο Μάχη μου, να περάσεις πολύ όμορφα αυτό το τελευταίο Σαββατοκύριακο της Αποκριάς!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πραγματικά είναι μία καλή επιλογή για την Κυριακή!!
      Σου εύχομαι ολόψυχα να περάσεις καλά, πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  5. Δεν εχω κανει ακόμη γαλατόπιτα, επειδή δεν μου αρεσουν οι κρόκοι των αυγων, μπορω να βάλω λιγότερους ή να τα αντικαταστησω με κάτι άλλο;
    Καλό Σαββατοκύριακο, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ έχω βάλει ήδη λιγότερους κρόκους για την ποσότητα γάλακτος που αναφέρω,
      πιστεύω από την εμπειρία μου θα μπορούσες να βάλεις 2 αυγά, και 2 ασπράδια.
      Όλα τα ασπράδια να χτυπηθούν σε μαρέγκα για καλύτερα αποτέλεσμα.
      Πολλά φιλιά, καλό τριήμερο!

      Διαγραφή
  6. Σίγουρα πολύ νόστιμη και εύκολη η γαλόπιτα που μας προτείνεις Μάχη μου!!! Ότι πρέπει για να συνοδεύσουμε τον καφέ μας!!!
    Καλό τριήμερο να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναί ο καφές για εμάς είναι ιερή στιγμή, μας ενώνει ,μας ξεκουράζει, άρα άν συνοδεύεται
      και με το γλυκάκι θα είναι όλα περίφημα!!
      Σε ευχαριστώ! Καλό τριήμερο.

      Διαγραφή
  7. Το περίεργο είναι ότι δεν έχω κάνει ποτέ γαλατόπιτα, χιχι!!!! Η δική σου με σιμιγδάλι φαίνεται πολύ νόστιμη!
    Καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι μια καλή επιλογή, αν σου αρέσει αυτή η κρέμα!!
    Φιλάκια, καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή Σαρακοστή . Είναι όντως μία πολύ καλή γαλατόπιτα εμφανίσιμη και λαχταριστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σε ευχαριστώ πολύ!!
    Είναι δοκιμασμένη, εύκολη, και πολύ νόστιμη!
    Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Print friendly