Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2016

Κέικ με Μήλο, Μέλι και Κουάκερ

 Ένα κέικ μήλου με βρώμη, τόσο νόστιμο και υγιεινό που δεν θα το πιστεύετε!! Το μήλο ξεπροβάλει σαν κρέμα στην μέση, οι σταφίδες και το μέλι δίνουν την δικιά τους γλυκιά πινελιά και οι γεύσεις πάνε και έρχονται στον ουρανίσκο!!
Ελάτε να το φτιάξουμε μαζί αυτό το γλυκό απόγευμα!!







βαθμός δυσκολίας - μέτριος
χρόνος παρασκευής - 15 λεπτά
χρόνος ψησίματος - 45 λεπτά


Υλικά της συνταγής μας (1 φόρμα 14 Χ 24 ) 
110 γρ. αλεύρι up για κέικ
110 γρ. νιφάδες βρώμης
1/2 κ.γλ. σόδα
40 γρ. μέλι (4 κ.σ. γεμάτες)
80 γρ. βούτυρο
110 γρ. ζάχαρη καστανή
2 κ.σ. λικέρ κανέλας η κονιάκ
1/4 κ.γλ. κανέλα
1/2 κούπα γάλα
1 αυγό
1 μήλο κόκκινο μέτριο ψιλοκομμένο
40-50 γρ. σταφίδες



Εκτέλεση της συνταγής μας
  • ·        Ρίχνουμε το κονιάκ ή το λικέρ στις σταφίδες και αφήνουμε να μαλακώσουν.
  • ·        Καθαρίζουμε το μήλο, στάζουμε 2-3 σταγόνες λεμόνι και ψιλοκόβουμε.
  • Σε ένα σκεύος (σε χαμηλή θερμοκρασία) λιώνουμε το βούτυρο, την ζάχαρη και το μέλι και αποσύρουμε από την θερμοκρασία.
  •  Σε μία λεκάνη βάζουμε όλα τα στερεά (αλεύρι, σόδα, κανέλα, βρώμη) και προσθέτουμε το μείγμα βουτύρου.
  • Στραγγίζουμε το λικέρ από τις σταφίδες(όχι ακόμα τις σταφίδες) στο κέικ, ανακατεύουμε και προσθέτουμε το χτυπημένο αυγό και το γάλα.
  • Σε μία φόρμα βουτυρωμένη, βάζουμε μία λαδόκολλα σε όλη την επιφάνεια, ρίχνουμε το μισό μείγμα και πάνω στρώνουμε το ψιλοκομμένο μήλο και τις σταφίδες.
  • Τελειώνουμε με το υπόλοιπο μισό μείγμα,που μας καλύπτει όλο το μήλο (στην φωτογ/φία δεν το έχω τελειώσει για να φαίνεται το μήλο).
  • Ψήνουμε στους 180 βαθμούς, στην τελευταία θέση, για 45 λεπτά (στα 40 λεπτά βάζουμε ένα μαχαίρι που πρέπει να βγαίνει καθαρό).
  • Ανάλογα τον φούρνο μπορεί να χρειασθεί 5 λεπτά ακόμα ψήσιμο!!
  • Το βγάζουμε με την λαδόκολλα να κρυώσει πάνω σε μία σχάρα, το πασπαλίζουμε με άχνη, το αλείφουμε με ένα πινέλο με μέλι και τέλος ρίχνουμε από πάνω καρύδια.





13 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Μάχη!! Πολύ λαχταριστό και υγιεινό το κέικ σου!!
    Καλό βράδυ!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eίναι πολύ νόστιμο !!
    Καλό βράδυ Κική και καλή εβδομάδα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ιδιαίτερο κεικ!
    Ευγε Μαχη μου!
    Φιλιά πολλά
    καλό υπόλοιπο στο Σαββατοκύριακό μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αριάδνη μου!!
      Αξίζει μία δοκιμή!!
      Πολλά φιλιά καλή εβδομάδα να χεις!!

      Διαγραφή
  4. Ωραία υλικά και λαχταριστό αποτέλεσμα!

    Μάχη είχα λίγο καιρό να έρθω στο blog σου και ομολογώ ότι βλέπω εντυπωσιακή εξέλιξη ειδικά στις φωτογραφίες!

    Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αρη για τα καλά σου λόγια!!
      Οσον αφορά την φωτογραφία είναι λόγω της καινούργιας μου μηχανής!!
      Σε παρακολουθώ πάντα και χαίρομαι για την εξέλιξη σου!!
      Καλή εβδομάδα να έχεις!

      Διαγραφή
  5. Σε ευχαριστώ πολύ!!
    Πράγματι αξίζει μία δοκιμή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πεντανόστιμο κεικ!λίγο άγλυκο αλλά η άχνη το φέρνει εκεί που πρέπει. Εγω έβαλα και χουρμάδες και αντί για κανέλα, που δε μου αρέσει, έβαλα σκόνη τζίντζερ. Ευχαριστούμε μαγείρισσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ σε ευχαριστώ που δοκίμασες την συνταγή μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΔΑΝΕΙΟΔΟΤΙΚΑ ΔΑΝΕΙΑ INC.


    Έχετε επιδοθεί από πού να πάρετε δάνεια, απορριφθεί από τις τράπεζες, και τώρα απογοητευμένος από πού να πάρει ένα δάνειο. Το LENDINGTREE θα σας δώσει το δάνειο που περιμένετε. επικοινωνήστε μαζί μας στη διεύθυνση lendingtreegroupinc@gmail.com.

    Ένα δάνειο για την αποπληρωμή του χρέους σας εύκολα;
    Ένα δάνειο για να ξεκινήσετε το είδος της επιχείρησης που θέλετε να κάνετε;
    Ένα δάνειο για εκπαιδευτικούς σκοπούς;
    Ένα δάνειο για να αγοράσει ένα διαμέρισμα;
    Ένα δάνειο για να αγοράσει αυτό το αυτοκίνητο όνειρο;

    Μην κοιτάτε ξανά, η LENDING TREE INC προσφέρει δάνεια
    Δεν υπάρχουν κρυφές πληρωμές από 1.000 έως 20.000.000 EUR / USD / POUNDS
    Σε πολύ χαμηλό επιτόκιο 3%
    Δημιουργήσαμε ένα δίκτυο δανεισμού και
    οικονομική βοήθεια σε πελάτες παγκοσμίως.

    Προσπαθούμε να διατηρήσουμε το πρότυπο αριστείας μας Εμείς
    προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας.
    Δίνουμε ένα δάνειο σε όσους χρειάζονται οικονομική βοήθεια από το 1 έως το
    20 χρόνια

    Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν επίσης

    . πραγματική χρηματοδότηση
    . επενδυτής ακινήτων
    . δάνεια για την κατασκευή
    . δάνεια εκκίνησης επιχειρήσεων
    . στεγαστικά δάνεια
    . Η καταναλωτική πίστη,
    . Δάνεια FHA
    . προσωπικά δάνεια
    . τα δάνεια αυτοκινήτων
    κ.λπ. Εάν χρειάζεστε ένα δάνειο ή οικονομική βοήθεια επικοινωνήστε μαζί μας από

    email: lendingtreegroupinc@gmail.com

    email: lending-tree@outlook.com

    whatsapp: +1 (213)419-2419

    Με θερμό σκεπτικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γεια σε όλους, είμαι η Mariam μια ανύπαντρη μητέρα από την πόλη του Άμπου Ντάμπι στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, θα ήθελα να μοιραστώ αυτή τη μεγάλη μαρτυρία για το πώς έλαβα το δάνειό μου από τα πιστωτικά ιδρύματα δανείου όταν μας έδιωξαν από το σπίτι μας όταν δεν μπορούσα πληρώνω περισσότερο τους λογαριασμούς μου. , αφού με έκλεψαν διάφορες διαδικτυακές εταιρείες και μου αρνήθηκαν δάνειο από την τράπεζά μου και άλλες πιστωτικές ενώσεις που επισκέφτηκα. Τα παιδιά μου τα πρόσεχε ο οικοδεσπότης, ήμουν μόνος στο δρόμο. Ώσπου μια μέρα είδα έναν παλιό συνάδελφο που με σύστησε στα Δανειακά Πιστωτικά Ιδρύματα. Στην αρχή της είπα ότι δεν ήμουν διατεθειμένος να πάρω το ρίσκο να δανειστώ άλλο δάνειο στο Διαδίκτυο, αλλά με διαβεβαίωσε ότι είχε λάβει το δάνειό της για αυτούς. Με δεύτερη σκέψη, έκανα λόγω της εργασίας μου, έκανα ένα τεστ και έκανα αίτηση για το δάνειο, για καλή μου τύχη, έλαβα ένα δάνειο 50.000,00 $ από το (loancreditinstitutions00@gmail.com). Είμαι στην ευχάριστη θέση να αναλάβω το ρίσκο και να κάνω αίτηση για το δάνειο. Μου επέστρεψαν τα παιδιά μου και τώρα έχω σπίτι και επιχείρηση. Όλες μου οι ευχαριστίες στα Πιστωτικά Ιδρύματα Δανεισμού που έδωσαν νόημα στη ζωή μου όταν έχασα κάθε ελπίδα. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω WhatsApp: +393509811524

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σε όλους, ευχαριστώ που διαβάσατε το μήνυμά μου. Είμαι εδώ για να δω πώς πήρα 17.500 ευρώ από Πιστωτικά Ιδρύματα Δανεισμού, δεν τους εμπιστεύτηκα στην αρχή, δόξα τω Θεώ με βοήθησαν με το δάνειο που χρειαζόμουν. εάν χρειάζεστε δάνειο. μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους στο. Στείλτε email {loancreditinstitutions00@gmail.com} ή αριθμός whatsapp: +393512114999.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Print friendly