Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

Γεμιστά Λαχταριστά Στο Φούρνο Με Πιπεριά Φλωρίνης




Υλικά για τη συνταγή μας
8 ντομάτες
8 πιπεριές πράσινες
300-400 γρ. ρύζι Καρολίνα
1 ντοματοχυμός 500 γρ.
1 κρεμμύδι
1-2 σκελίδες σκόρδου
1/2 κούπα μαϊντανό ψιλοκομμένο
αλάτι, πιπέρι, τζίντζερ
2 πιπεριές Φλωρίνης τριμμένες στον χοντρό τρίφτη ή στο multi
3-4 πατάτες κομμένες στα οχτώ
1 1/2 κούπα λάδι




Εκτέλεση της συνταγής μας
  • Πλένουμε καλά τα λαχανικά μας, τα ανοίγουμε, καθαρίζουμε από τα σπόρια τις πιπεριές, και το εσωτερικό από τις ντομάτες το τρίβουμε στον τρίφτη ή στο multi μαζί με το κρεμμύδι και το σκόρδο, και τα ρίχνουμε σε ένα μπολ.
  • Προσθέτουμε το ρύζι πλυμένο, ( υπολογίζω 2 κ.σ. γεμάτες για κάθε γεμιστό) τον μαϊντανό, τις πιπεριές φλωρίνης κομμένες σε μικρά καρεδάκια, αλάτι, πιπέρι, τζίντζερ, 1/3 ντοματοχυμό και 1/2 κούπα λάδι.
  • Το μίγμα δεν πρέπει να είναι πολύ σφικτό για αυτό μπορείτε να προσθέσετε λίγη τριμμένη ντομάτα.
  • Αρχίζουμε να γεμίζουμε τα λαχανικά μας, αφήνοντας λίγο κενό από πάνω, βάζουμε και τις πατάτες αλατοπιπερωμένες γύρω-γύρω από τα λαχανικά, ρίχνουμε τον υπόλοιπο ντοματοχυμό από πάνω , 1 κούπα ελαιόλαδο, αλάτι, πιπέρι και 1 κούπα ζεστό νερό.
  • Ψήνουμε στον φούρνο για 1 1/2 ώρα στους 180 βαθμούς.
  • Αφήνουμε το φαγητό για 30 λεπτά να μελώσει η σάλτσα του και μετά σερβίρουμε!!



6 σχόλια:

  1. Μάχη μου σκάρωσες το απόλυτο καλοκαιρινό φαγάκι!! Μιαμ μιαμ!! Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πραγματικα συμφωνω με την αθηνα οτι ειναι το απολυτο καλοκαιρινο φαγακι!!!!
    τελειο και μαμαδιστικο,η φλωρινης στη γεμιση ειναι μιαααααμιιιιιιι!!!!!!!!!!!!!!!!
    φιλια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αθηνά μου, και Κική μου πράγματι όταν είναι στην εποχή τους τα λαχανικά που χρησιμοποιούμε είναι ότι καλύτερο να σκαρώνουμε τέτοια φαγητά!
    Σας ευχαριστώ πολύ, πολλά-πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωωωωωω Μάχη μου τα γεμιστά σου έγιναν τέλεια!!!!!!!!!!!!!! Η απόλυτη νοστιμιά και η απόλυτη δική μου λατρεία!!!! Με τζίντζερ δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά θα τα δοκιμάσω οπωσδήποτε!!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ και πως έχω πεθυμήσει γεμιστούλια!!!
    Τα προγραμματίζω για την επόμενη εβδομάδα!
    Υπέροχα τα έκανες Μάχη μου!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Ελενά μου, περιμένω να δώ και τα δικά σου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Print friendly