Πέμπτη 2 Απριλίου 2015

Cookies Με Καρύδια, Μαύρη Σοκολάτα Και Λευκή Σοκολάτα

Υπέροχα cookies με τέλεια γεύση από τη σοκολάτα, το καρύδι, το αγελαδινό βούτυρο!
Τέτοια γεύση δεν έχω δοκιμάσει ποτέ από τα έτοιμα cookies που αγοράζουμε!!
Ελάτε να τα κάνουμε μαζί και είμαι σίγουρη ότι θα τα ξαναφτιάξετε και δεν θα ξαναγοράσετε ποτέ!!



Υλικά της συνταγής μας
200 γρ. βούτυρο λιωμένο
1 κούπα καστανή ζάχαρη 180 γρ.
1/3 κούπας κρυσταλλική ζάχαρη 80 γρ.
2 αυγά
1 κούπα βρώμη 80 γρ.
2 κούπες αλεύρι γ.χρ. 280 γρ.
1 κ.γλ. βανίλια
1/2 κ.γλ. σόδα
1/4 κ.γλ. κανέλα
1/3 κ.γλ. αλάτι
1 κούπα τσιπ λευκής σοκολάτας  90 γρ. ή χοντροκομμένη κουβερτούρα
1 κούπα τσιπ μαύρης σοκολάτας  90 γρ. ή χοντροκομμένη κουβερτούρα
1 κούπα χοντροκομμένα καρύδια 60 γρ.




Εκτέλεση της συνταγής μας
  • Χτυπάμε το βούτυρο με την καστανή ζάχαρη, μέχρι να λιώσει η ζάχαρη, προσθέτουμε και την κρυσταλλική τη βανίλια, τη σόδα, την κανέλα, το αλάτι και τα αυγά ένα-ένα, να ομαδοποιηθούν στο μείγμα.


  • Προσθέτουμε τη βρώμη, τις σοκολάτες, τα καρύδια και τέλος το αλεύρι μέχρι να έχουμε μία ζύμη μαλακή.


  • Την βάζουμε για 30 λεπτά στο ψυγείο, πλάθουμε στρογγυλά σαν καρύδι, τα πατάμε ελαφρά, τοποθετούμε σε ταψί με λαδόκολλα.
  • Ψήνουμε για 17-20 λεπτά, αερόθερμο,  στους 180 βαθμούς.
  • Προσοχή μην μας καούν. Στην αρχή που βγαίνουν από τον φούρνο είναι μαλακά, αλλά σε 15 λεπτά έχουν σκληρύνει και είναι έτοιμα να τα γευτούμε με το καφεδάκι μας!!





9 σχόλια:

  1. κι μονο που ειπες μαχη μου οτι αν τα φτιαξουμε θα τα ξαναφτιαξουμε μου αρκει για να τα φτιαξω!!!το αγελαδινο βουτυρο νομιζω ειναι καλυτικο στο πλουσιο αρωμα και στη γευση!!!
    Α μου αρεσε και η γυαλινη πιατελιτσα σου!!!! :)
    φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που μου δείχνεις, αλλά ότι αφορά την γεύση
      είναι δύσκολη υπόθεση, γιατί μπορεί σε κάποιον να μην αρέσει π.χ
      το φρέσκο βούτυρο, άρα ακυρώνεται αυτόματα αυτό που γράφω.
      Αλλά από τα υλικά μπορείς να καταλάβεις πολλά!!
      Κι εσύ σίγουρα τα κατάλαβες!
      Πολλά φιλάκια Κική μου!!

      Διαγραφή
  2. Από τα υλικά τους και μόνον, μπορεί κανείς να καταλάβει πόσο νόστιμα είναι Μάχη μου.
    Ειδικά αν αγαπά τα "ξηροκάρπια" όπως εγώ τουλάχιστον.
    Καλό μεσημέρι εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πηνελόπη μου και εγώ λατρεύω τους ξηρούς καρπούς, και προσπαθώ να τα συνδυάζω σε πολλά γλυκά και φαγητά!
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Διπλή σοκολάτα, διπλή νοστιμιά, διπλή απόλαυση!
    Σούπερ!!!!!!!
    Καλό απόγευμα Μάχη μου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά έκανες και έμεινες στην διπλή σοκολάτα γιατί είναι μεγάλη απόλαυση,μάλλον
      όπως το είπες διπλή απόλαυση!!
      Έλενα μου καλό βράδυ, πολλά φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Σίγουρα πεντανόστιμα και άκρως θρεπτικά-αρωματικά!!!!! Θα τα δοκιμάσω σίγουρα Μάχη μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σοκολάτα με καρύδια και έχεις σιγουρη γευστική επιτυχια ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σιλένα μου επειδή τα υλικά είναι πολύ αρωματικά αλλά και θρεπτικά όπως πολύ καλά είδες, αξίζει να τα φτιάξεις!!
    Πολλά φιλάκια!
    ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Print friendly